loading...
5 ستاره
iranian بازدید : 7 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

             پیام از طرف امیر تتلو

اینم یه عکسی‌ که اعضای خانواده درست کردن ♥ واقعا ممنونم از همتون ♥ راستشو بخواین انقدر از بعد پخش مصاحبه مسیج و عکس و عشق اومده که واقعا نتونستم بخونم و بعضی‌ وقت‌ها خیلی‌ شانسی‌ یه چیز هایی و میبینم فقط ! ولی‌ یوقت پای بی‌ ادبی‌ من نذارین من واقعا از ته دل‌ دوستتون دارم و یه وقت اگه جواب نمیدم بحث کلاس گذاشتنو این حرفا نیست ، توی مصاحبه هم نشون دادم که من خودم قبلا سطح زندگیم از همه پایین تر بود و هنوز‌م که هنوزه خاک پای همگی‌ هستم و بدجوری عاشقتونم ♥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 1,152
  • بازدید کلی : 2,362